Bloggtorka!

Usch, sån bloggtorka jag har! Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Jag skriver en snutt och upptäcker att det är inget roligt att läsa alls! Gud vad det känns trist. Har noll idéer, och inga ord för den delen heller. Bäääh, får hoppas att jag vaknar med fullt av nya idéer imorgon!
Usch så segt.
Jag är iallafall jättemega glad för Majas skull nu! Jag älskar dig!

Förresten! Jag har inte ritat något mer på Olsen-bilden. Jag kommer förmodligen inte göra det imorgon heller eftersom jag måste göra klart en analys till på tisdag och jag har inte ens börjat. Men jag ska bara gå i skolan fram till tisdag för sen är jag ledig! Då ska jag försöka få bilden klar, eller kanske så pass klar så jag kan lägga ut ansiktet bara, så ni får se.

The True You


You want your girlfriend or boyfriend to be more open with you.

With respect to money, you spend as little as possible.

You think good luck doesn't exist - reality is built on practicalities.

The hidden side of your personality tends to be easily attracted to fads and fashions. You are showy and want to be noticed.

You have a tendency to overdo things, but basically you value your friendships highly.

When it comes to finding a romantic partner, you base your search on information from your friends.
Who's The True You?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0