Efter ett år.

image38


HAHAHAH! Stort skratt åt denna bilden. Bilden till vänster är en av dom allra första jag ritade på Bill. Inga skuggor, bara lite streck. Den högra är då den nyaste på Bill. Dock mer lik än den till vänster om jag får säga det själv (A). Skuggorna syns lite dåligt på bilden, men dom finns där, det gör dom haha! håret ser man iaf tydligare bättring på (tycker jag). Jag tycker ändå jag har utvecklats en del efter ett år, kul att man ser some progress! Feels good! Haha! Känner mig lite för självgod och så, med det är verkligen inte vad jag vill få fram av det här. Ville bara visa er lite hur jag har utvecklats.

Men, rent allmänt nu bara. Håller på och skriver på min analys nu och jag har kommit på en enda analysfråga som lyder: Vad är al-Qaidas mål, vad är dom ute efter?
Från den frågan har jag faktiskt fått ner en halv (wow!) sida på word! Det känns faktiskt bra, och det var lättare än jag trodde! Jag har fortfarande en massa åsikter kvar om den punkten, så jag vet inte om jag ska tänka ut fler frågor det blir kanske för mycket. Men jag får se.
image39
Haha! Nu har jag kommit på en lite småtöntig sak här. Men ändå bra, hursomhelst! Så fort ni ser den här lilla pennan betyder det att jag skrivit en snutt om mina "Ritar-projekt". Ni kanske inte vill läsa en massa om mitt liv och när jag babblar på om olika (och för det mesta ganska onödiga) saker. Några av er kankse bara vill läsa om hur det går med mina bilder. Ni som känner så, kan bara bläddra igenom inlägget och leta efter pennan i vänstra hörnet (jag tror att den ska placeras där iaf, hehe). Så enkelt är det! Haha, ganska smart vah? Men med ett inslag av tönthet...

Kommentarer
Postat av: alexandra

shit vad duktig du är på att rita!!

2008-04-28 @ 17:54:13
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: anneli

Damn, riktigt duktig på att rita!

2008-04-28 @ 18:03:41
URL: http://annelilinder.blogg.se
Postat av: emma

försöker oxå finna ro och sätta mig och rita.. har bara massa halvklara projekt. skit snygg iaf! :)

2008-04-28 @ 18:04:13
URL: http://adbro.blogg.se
Postat av: emma

har faktiskt bara en som är helt klar.. tyvärr :)
stort fan av TH?

2008-04-28 @ 18:26:19
URL: http://adbro.blogg.se
Postat av: Emma

Dem var väldigt bra, det är kul när man märker att man blir bättre :D fast jag har aldrig tid att sitta och teckna :(, men jag ska börja snart igen!

2008-05-02 @ 20:25:36
URL: http://talus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0