Euw, splash.

Har lite bloggtorka just nu. Vet inte vad jag ska skriva därför skriver jag denna lilla snutt om att jag inte vet om vad. Känner mig lite tvungen att skriva några rader bara.. Idag fick jag nästan en stor fågelskit i huvudet. Jag skojar inte! Det var sjukt äckligt. Jag och josse var på väg ner till stan, och splash där landar det en stor äcklig blaja framför näsan på mig. (Det är därför jag inte gillar fåglar, dom är läskiga och dom skiter när som och var som.) Jag tittar upp och ser en tjock duva sitta och maka på sig bland trädgrenarna.. Uh får rysningar i kroppen.
- Mamma! Vet du vad? Jag var nära på att få en fågelskit på mig!
- Oh, vad synd.
(Haha?! What? Vad snackar hon om?)
- Det betyder tur att få en på sig.

Haha, ja jättetur. Usch. Nej jag tror faktiskt jag skulle stå över det. Det var ingen lite skit den sket heller.

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0