Friluftsdag! (igår)

Hej!
Igår hade vi friluftsdag, med bara vårt arbetslag har aldrig haft det förr och jag vet inte varför vi skulle ha det. För när vi har sån friluftsdag med springa 60m, hoppa längd och sådant är hela skolan med och deltar (dom som inte skolkar eller är sjuka såklart!). Efter lunchen skulle vi samlas bakom Södan på den gympa-saken (Vet inte vad den kallas). Jag hade glömt skor, och eftersom jag bor så nära Södan bestämde jag mig för att cykla en runda hem, byta om och sticka till södan. Tidigare hade Maja tagit min mobil och vägrade att lämna tillbaka den, jag sprang t. o.m. efter henne och jagade henne! Så när jag cyklade hem var hon och Nattie på väg till södan med min mobil.. Ajajaj på er!

Snälla vänner jag har vah? Nej jag skoja, även om ni snor min mobil (o skämmer ut mig....)
 vet ni att jag älskar er! <3

image38
Eh, jah. Hon fick vara både fotlös och skolös. För sanningen är att jag inte kan rita skor/fötter!

Kommentarer
Postat av: bellieboh

Fötter är fan svårt. ;

2008-04-25 @ 17:13:46
URL: http://bellieboh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0