Glad igen

Gissa vad Cristina (min mentor och SO.lärare) viftade med i huvudet på mig imorse? Mina nycklar! Jag hade tydligen tappat dom även fast sånt inte  brukar hända mig. Jag har dom iallafall nu och det är det viktigaste of course!


Majas bild + Nycklar



När skolan var slut stack jag till stan med min mamma för att hjälpa henne leta upp kläder som hon ska ha på sig när hon ska ut imorgon. Vi kollade i alla affärerna men min mamma hittade inte någonting som föll henne i smaken. Jag hittade ett par sjukt fina örhängen på Gina tricot! Drömörhängen! ♥ Men vi köpte inte dom eftersom klockan var 18:58 och Gina stängde 19:00. Dessutom känns det lite.. Ja såhär .. "Hej! Detta är allt jag ska ha."

Dom liknade dessa:

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0