Hej

Första uppdateringen för dagen då! Har verkligen inte haft nån tid alls! Jag stannade i skolan till klockan fyra för att jag och Maja inte var färdiga med ett rum vi gör (Det är en skoluppgift ofc!). Jag och Maja var dom enda i hela arbetslaget som inte hade gjort klart vårt rum, skulle jag gissa på. Vi har arbetat med dessa rummen i flera veckor, ca fem veckor och hur mycket tror ni jag och Maja har gjort? Ingenting! Så idag gjorde vi klart vårt rum!

Vi redovisade även vårt tema för våra föräldrar. Så dom gick runt och kollade på alla sakerna som vi hade gjort. Lite drygt att vara på skolan på kvällen, men det bästa är att vi får minus två timmar i skolan för att vi var där. Muhuh! Det är bra. Imorgon ska jag inte till skolan för vi har studiedag! Tjoho!

Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Kajsen

meh jag blev ju inte ens klar :O förstörde ju hela mitt finger istället :'(

2008-04-29 @ 21:56:34
URL: http://kajsen.blogg.se
Postat av: therese

HAHHA, vi är inte klara iheller :D

2008-04-29 @ 23:47:02
URL: http://theresex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0