Måndag

image22
Jag och Maja - sommaren 07

Jag har precis blivit klar och ska sticka till skolan vid halv elva eftersom jag börjar inte förrän 11.45! Känns så härligt! Innan när jag hade gympa var det så härligt väder, solen sken och det blåste inte (men det var lite kallt) då längtar man så mycket till sommaren! Men nu ser det ut att vara muligt ute, men jag vet inte haha!

Snart ska jag lägga ut en liten ... hoho "Surprise" näeh, men en ganska kul sak som jag har gjort och jag blev nöjd! Jag tror att en del som läser min blogg kommer uppskatta det iallafall! Jag vet en del som kommer! Men jag kommer inte lägga upp det ännu, men det dröjer inte så lång tid. Moahaha! Kepp your eyes opened!


Kommentarer
Postat av: Elin

härligt att snart kunna gå barfotar igen=)

2008-04-14 @ 10:11:34
URL: http://elinlovijsa.blogg.se
Postat av: maja

ohr, det var härligt ! DENNA SOMMAREN SKA BLI BÄST ! :D haha, visst vevvs :D

2008-04-14 @ 15:22:05
URL: http://majzie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0