Mina Pennor!

Hej! Det är många som har frågat mig vad jag använder för pennor när jag ritar därför ska jag svara på er fråga haha! Jag använder mig av helt vanliga blyertspennor i olika hårdhetsgrader. Jag har från 4H till 6B från hårdast till mjukast (hårdare pennor är ljusare och mjukare är mörkare). Jag vet inte riktigt var dom är köpta för det var pappa som köpte dom till mig, men jag är nästan säker på att det är antingen Lidl eller Netto (Haha, lite otippat kankse?)

Såhär ser pennorna och förpackningen ut.

image20

image21



 


Kommentarer
Postat av: Mrs.AmandaKaulitz

VART HAR DU KÖPT DOM?????????!!!!!!!!!!:D:D:D
Hahaha,du borde göra en liten "kurs" om hur man ritar av en bild på någon i TH

2008-04-13 @ 21:01:12
URL: http://amiamanda.blogg.se
Postat av: Maja

ja man längtar ju verkligen till sommaren när man ser bilden :)

2008-04-13 @ 23:24:22
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0