Mycket på G

Just nu är det en massa saker som jag ska göra! :O Uh! Jag blir helt stressad! För det första har vi tema nu USA under fyra veckor. Jag och Nattie ska bygga en modell av World Trade Center, skriva fakta om en massa, och jag ska hinna göra en analys också! I franska (which i hate, and suck really bad) ska vi filma när vi bakar (ajaj, det låter inte bra) jag ska skriva en text om skedar kastruller och allt vad det heter (på franska! Argh, det kommer inte gå). Dessutom har vi Nationella på onsdag i engelska, uppsats (Ouf, jag orkar inte) och på samma dag efter skolan ska jag sitta och göra skit hk provet ... Suck suck. Jag kommer aldrig hinna! 

Jag får ingen tid över till att rita! (It's killing me!). Jag har lovat Maja nu i hundraelva år att jag ska rita av henne, och jag har lovat Linnea att rita av Gustav. Dom bilderna kommer inte bli klara förrän om 20 år!  Buhu.

Passar bra in på mig? Weird? Haha!

Your Celebrity Sisters Are Mary-Kate and Ashley
Funky, eccentric, and offbeat
You're not a good girl or a bad girl, just a weird girl
Who Are Your Celebrity Sisters?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0