Nattugglande

NATTUGGLA!
image25


Här sitter jag, mitt i natten, kollar på tv, äter vindruvor och bloggar! Jag har precis kollat på "How I met your mother", har kollat på det i några veckor och det är riktigt kul! Haha!

Well, nu har jag påbörjat två projekt (efter tvåhundra år). Gustav Schäfer och Ashley Olsen får se hur det går. Jag hoppas att det blir bra iallafall! (Håller tummen!) Det är så grymt irriterande att misslyckas (Lallala! Inte misslyckas! med en bild.

Dessutom! Jag kommer snart snart snart lägga upp den här "Hemliga" saken som jag gjort. Jag har aldrig gjort något sånt tidigare, men det är definitivt något som jag kan tänka mig göra om! (irriterande? Jag vet något som ni inte vet! Men snart vet ni, lägger upp nån gång i veckan) Snällt va? =)

image23
Imorgon är det till tp i en timme som gäller! Long time ago babe! <3

(Har ingen bra bild på mig och tp tyvärr).

Kommentarer
Postat av: Ewie

jag ugglar i princip varje natt :P

2008-04-15 @ 01:23:37
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Jossan

skit söt bild på dig å Teppsy

2008-04-16 @ 23:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0