Orka rubrik!

Idag har jag faktiskt varit ute i trädgården! (applåder till mig!) Jag brukar aldrig vara ute själv och bara sitta och glo, men idag gjorde jag det i en - två timmar. Pluggade lite ute i solskenet hann jag också med även om det inte var så mycket.

Hm, jag funderar på om jag ska lägga ut en liten bit av Ashley bilden, en litet tjuvtitt på den så ni kan se hur det kommer bli. Är inte riktigt klar med ansiktet, det är flera skuggor som saknas vilket gör bilden lite smått konstig. Jag tror jag lägger upp den lite senare, när jag iallafall fått halva ansiktet någorlunda klart. Det blir snart! Men nu ska jag fortsätta titta på tv och krama min mobil, iiiiih! :)

Puss

Your Love Life Secrets Are

Looking back on your life, you will have a few true loves.

You've been deeply wounded in the past, and you're still recovering from that hurt.

You want to be with someone who's a success. A person with the right job, right family, right clothes...

In fights, you speak your mind and don't hold back. You know you're right, and you can get quite angry about it.

You have a hard time ending relationships, even if the other person says it's over.
Your Love Life Secrets, Revealed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0