Pluggdag!

Today i pretty much looked like this  image26



Ouf, idag har jag pluggat hemkunskap. Har (Argh...) prov till imorgon. Jag suger verkligen på att plugga. Jag skjuter alltid upp allting och när jag väl sätter mig för att plugga flyger tankarna iväg på annat håll.. Eller så går det som idag: Jag lade mig ner i soffan för att läsa igenom häftet med fakta. Vad händer sen? Jo jag somnar (hur kan man somna när man läser? Bara somna mitt i allt.) I guess that's just a part of me.

Idag har jag som sagt inte gjort annat än att plugga (för lite) och sovit, alltså ingen tid till varken Ashley-Bilden eller Gustav-Bilden. Synd synd. Men imorgon ska jag på det så jag blir klar och kan visa!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Smidigt, du kunde ju läst det lite tidigare, så kaanske du inte somnat :) Kram / Hannah.

2008-04-16 @ 09:16:33
URL: http://hsomihannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0