Sommaren kryper fram!

image36
Idag var det jättehärligt väder, något lite kallt men solen sken. Hela veckan har vädert varit såhär och det är ett stort plus! Alla i skolan har suttit ute (yep, jag också) och man får sånna sommarkänslor! Men mindre bra med idag var nationella proven i matte. Jag lovar att jag totalkörde på dom. Jag lämnade rummet ganska säker, kände mig nöjd med min prestation, men så fort snacket kom igång med dom andra insåg jag att jag hade hur många fel som helst! Inga svåra saker heller, nej irriterande slarvfel!
Imorgon har vi tema redovisning. Jag och Nattie har jobbat om attackerna den 11 september, (temat var USA) i fyra veckor och nu är det dags att redovisa. Vi har gjort en modell av ett av tvillingtornen i trä och ståltråd (Hahaha! Gapskratt!) samt gjort ett skriftligt arbete. (så dåligt dåligt! Vi har inte all fakta, jag ska plugga nu efter detta inlägget!o.O). Usch jag hatar verkligen att redovisa inför andra. Jag pratar väldigt väldigt fort och folk får verkligen spetsa öronen! Men jag får hoppas att det går bra, som en dans! Haha! Nej nu måste jag verkligen plugga!
Puss <3

Your Personality is Somewhat Rare (ESFP)

Your personality type is playful, charming, open minded, and energetic.

Only about 7% of all people have your personality, including 9% of all women and 5% of all men
You are Extroverted, Sensing, Feeling, and Perceiving.
How Rare Is Your Personality?

Kolla så cool och ovanlig jag är! ;)
^Haha, sarkastisk!










Kommentarer
Postat av: felicia

vilken linje ska du gå nu till hösten?

2008-04-26 @ 23:17:21
Postat av: veronika

Jag ska gå Estet bild.

2008-04-26 @ 23:30:37
URL: http://verothie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0