Studiedag!

Idag har vi studiedag, vilket är skitskönt! Imorse vaknade jag vid typ 11.30 och jag har inte ätit frukost än.. höhö. Men det ska jag käka nu. Menmen, ikväll ska jag till Bea med några andra flicks. Jag och Maja tar bussen vid fem ungefär, sen stannar vi där till ? (vet inte hur länge än). Maja ska kanske sova över hos Bea, vilket jag inte ska så jag vet inte riktigt säkert än, men vi får se.
image39
Höhö, kolla pennan! Men, angående min bild. Ashley-bilden. Jag har ritat lite grann idag. Nu är hela ansiktet helt klart! Tja, det är vad jag tror iaf, kanske finns lite småsaker som behöver finputsas men det gör jag efter jag har ritat klart hela bilden så man kan säga att ansiktet är klart!. Lite av håret är också ritat, men det är inte mycket, men bara så ni vet. Uppdaterar mer senare!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0