Tjejkväll hos Hannah

Hejhej!
Ikväll ska jag hem till Hannah och träffa girls från klassen! Det kommer bli skoj! Käka Tacos, godis chips och massa onyttigheter! Sjunga Singstar (Uuuh, jag suger..), och lite annat! Jag ska ha på mig ett vitt linne med trekanter (?) på och min jeanskjol som jag inte använt på tusen år, haha! Jag lägger upp en bild på mig innan jag sticker (om den inte får ögonen att blöda såklart haha!)

Men, nu har jag ett problem. Jag glömde ladda min kamera igår och det kom jag på vid tre tiden .. Klockan sex ska jag vara hos Hannah och min kamera måste ladda i minst fyra timmar. Så den hinner inte laddas, störigt störigt! Men jag avbryter laddningen så får den vara typ halvt laddad haha! Skriver en snutt innan jag sticker! Nu måste jag göra mig iordning!

Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0