Vanlig dag.

Igår natt snackade jag och tp i telefon. Det var väldigt kul, snackade om typiska tjejsaker! Killar & Kärlek, så tjejigt ellerhur haha!? Jag vet inte hur mycket klockan var när hon ringde, men jag skulle tippa på att den var runt tolv (nattugglor? Of course!) Samtalet avslutades kvart över två... Så när jag vaknade idag var jag extremt trött.
Jag gick och lade mig direkt efter skolan! Vaknade igen vid klockan halv sex, och då började jag plugga. Inte för att jag har pluggat så mycket men jag tycker faktiskt att jag kan det nu!

Ikväll klockan nio är det Top Model som jag gillar att titta på! Skriver kanske mer sen!

You Are Chunky Monkey Ice Cream
Truthfully, you're too spazzy to be chunky - you cheeky monkey!
What Flavor Ben and Jerry's Ice Cream Are You?

- Köpte Ben&Jerry's idag cheeskake något, den var god åh jag får ta och smaka den här next time!

Kommentarer
Postat av: Kajsen

jag lovar, du kommer dö när du smakar den! den e typ asgod älskar den! den e typ min favorit, lr iof alla b&j's glassar e bäst! men denna o cookie e typ godast, o n.y, o cheesecake, o phish, o chew chew, o fossil, måste nog sluta skriva fler, som du märker älskar jag alla deras, förutom äckel cherry garcia, urk på körsbär!

2008-04-09 @ 20:49:35
URL: http://kajsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0