Illustration; Paintkille + tjej

Laddar upp bilderna som jag har ritat (har bara blivit ritande i paint på senaste tiden). Jag tänkte inte på att göra det igår när jag ändå "var på g" haha! Men här är två st.. Jag håller på med en annan bild med blyerts också, och Ashley-bilden har jag helt totalt glömt bort!


Första bilden; en kille från mitt huvud - ca 2-3 timmar (gjord på en dag)
Andra bilden: en kladdbild på en mangatjej - ca 2 timmar (gjord på två dagar)







Har dessutom en nygjord bild i som jag också gjort i paint,
men den lägger jag upp en annan dag.. ihi.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 02:37:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0