Rosa bikini!


Rosa bikinis (det heter så vah? haha!) är väl jättefint? Men speciellt bandeau bikinis! Jag vill ha en rosa bandeau, den som finns på hm, men... (men, men, men! Det finns alltid ett men!) tyvärr, till min stora besvikelse finns inte just den sorten i min storlek. Den finns inte ens i rosa, och det känns surt.. Faktiskt riktigt surt, suck! Ni vet hur det är .. När man har fått något i huvudet och man bara måste ha det? Det brukar alltid vara så att det inte finns, typsikt!



Därför tänkte jag att jag skulle köpa mig en vanlig rosa trekantsbikini.. Jag hade sett bikinin förut (also inne på hm!) så jag drog med mig maja där och tittade på den. 34 i överdelen men... (Men igen! The big but!?) såklart bara en enda trosa kvar.. I storlek 42 såklart! Så jag vet inte hur jag ska göra om jag ska beställa den från internet, men då finns det risk att den inte hinner komma innan det bär av till Italien, eller så får jag fortsätta leta!

Någon som har tips på var man kan hitta en rosa (stark rosa, inte bebisrosa) bandeau eller trekantsbikini?
Jag är såååååååå tacksam för svar! (=




puss!

Kommentarer
Postat av: majzie

h&m i malmö kanske ? :D

2008-07-16 @ 09:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0