"jag älskar dig"






Helt död dag idag!
Har inte gjort mycket idag, kollat på tv, suttit vid datorn och ritat (Haha, kinestjejen är till vänster!) Det gick väldigt, väldigt snabbt att rita den! 10 minuter, högst! Men det är ingen seriös bild, mest bara kladd men det är grymt kul det också!

Fifan, dessutom har halva sommarlovet gått och jag kan inte säga att något har varit speciellt minnesvärt? Det har inte heller varit så värst fint väder så jag har inte fått mycket färg. Men det ska det bli ändring på när vi sticker till Italien (om det blir av!) nästa vecka, tror jag det blir...



(Det ska stå "Jag älskar dig" på Kinesiska i sidan av bilden om jag har gjort rätt)









Kommentarer
Postat av: Louise [ m i s s l o u i i s e . b l o g g . s e ]

asså fan va fin den där kinesgrejjen vart :o well done :D

2008-07-15 @ 00:14:06
URL: http://misslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0