En sommardag!

 d e  t       ä  r       s  o  m  m  a  r         n  u  !
 
 M a j a   x 2


 
Det var ett tag sedan jag skev, har haft total bloggtorka och det har inte hänt någonting att skriva om. Ashley-bilden är fortfarande inte klar och jag har inte ritat på åratal! I skolan har vi haft så mycket och jag har känt mig stressad och mått skit över det. Jag har bara velat ligga lvar i sängen hela dagarna!

Igår var jag i stan men Maja. Kollade runt lite på klänningar till avslutningen o.s.v. På vägen hem köpte vi glass och vi träffade Elin! Vi satte oss på en bänk i parken och bara snackade.

Maja: Elin du är en luffare!
Elin: Nej! Jag bara sitter på en bänk och dricker!

Haha! Hon drack sin sprite, men det blev helt fel men sjukt kul! Men ikväll ska jag hem till Nattie för lite film och sådant! Nus ka jag bara ut och sola hade jag tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0