Borttappad mobil!

Jag hatar verkligen måndagar. Idag på franskan höll jag på att somna, kunde knappt hålla ögonen öppna! Efter skolan gick Nattie en bit med mig men resten av biten fortsatte jag själv haha! Tog lite bilder och sådant på vägen. När jag kom hem gjorde jag makaroner (mums!) sedan satte jag mig här. Efter en stund ringde telefonen och min bror svarade. Sedan kom an till mig och sa: Det är en gubbe i telefonen som säger att han har hittat min mobil! Och så tryckte han på hem och ringde hit! Jag började skratta lite och retade honom lite och sådant som är typiskt mig! Philip gick och sa till pappa och kollade i sin väska.
- Jo! Det är min mobil pappa! För den ligger inte i väskan! säger Philip.

Pappa som pratar med (ehum.. Jah? Vad han nu heter, "Mobilhittaren") lägger på och berättar att det är min mobil som har upphittats. Ja, då går det upp för mig att jag inte kom tillbaka med min mobil (sån klant jag är!) snacka verkligen om: "Den som skrattar sist skrattar bäst".

Your Personality Is


Guardian (SJ)


You are sensible, down to earth, and goal oriented.
Bottom line, you are good at playing by the rules.

You tend to be dominant - and you are a natural leader.
You are interested in rules and order. Morals are important to you.

A hard worker, you give your all at whatever you do.
You're very serious, and people often tell you to lighten up.

In love, you tend to take things carefully and slowly.

At work, you are suited to almost any career - but you excel in leadership positions.

With others, you tend to be polite and formal.

As far as looks go, you are traditionally attractive. You take good care of yourself.

On weekends, you tend to like to do organized activities. In fact, you often organize them!
The Three Question Personality Test

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0