Gäsp ..

image51 Sleeeepy...

Hela dagen idag har jag varit så trött! Jag kunde knappt resa mig upp från sängen. "Äsch, det går över! Jag piggnar till när jag börjat fixa till mig" tänkte jag. Men nejdå, jag var lika trött. "Då piggnar jag väl till i skolan då!" Piggnar jag till i skolan? Neeejdå, jag är lika trött och somnar nästan på franskan (som vanligt..) Jag var så trött att orden hamnade fel och blev till: Nattie? När slutar reklamen? Jag insåg ju genast vad jag sagt och vi började skratta! Jag menade ju franskan.

Men jag kom hem och var fortfarande trött. Jag satt mig vid köksbordet och försökte göra franskläxan. Jag tänkte att jag kanske koncentrerar mig bättre om jag sitter där. Gör jag det? Neeejdå, jag bara vilar mitt huvud i mina händer och har tankarna på annat håll. Istället tog jag skruttcyklen (eftersom min fortfarande har punktering) som nästan håller på och rosta sönder och cyklade till stan och lämnade min in minTokio Hotel biljett. :(

image52
Tokio Hotel Hovet den 3 april 2008 med tp & Fridush, sektion A18 rad 5 plats 32


Sen somnade jag på soffan, sov i två timmar ungefär och nu är jag.. Ja, lite trött igen faktiskt.
Tjo! <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hur känns det nu, när du lämnat in biljetten?:O:( Kram

2008-05-10 @ 16:06:20
URL: http://hsomihannah.blogg.se
Postat av: malin

är du också tokio hotel fan? :D
har du bilddagboken?

2008-05-11 @ 14:27:14
Postat av: veronika

Svar till malin: Ja jag har bilddagbok. Heyfishy

2008-05-11 @ 21:40:45
Postat av: elin

vi skulle suttit brevid varran ::O:OO:OO

2008-05-23 @ 16:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0