Glasstanten!

På lunchen handlade jag och Kajsa glass! Första glassen för iår, det var riktigt gott. Efter vi hade handlat våra glassar gick vi och satte oss på en bänk och njöt av våra glassar och solen som sken varmt på oss. En tant dök upp och sa: Jag måste bara sää-äga att ni är så tjuu-uusiga när ni sitter där och ää-ääter glass. (Ni vet med sån knagglig röst? Jaa-aaa-a, sån? Hahah! Ja ni fattar!) Jag och Kajsa satt och stirrade som ugglor eller något, vi fattade inte varför hon kom och sa det. Sedan fortsatte hon i stil med: Ni ää-äär likaa-a gra-aanna båda två!. Jag och Kajsa var fortfarande helt stumma och fick fram ett nästan ohörbart "tack" och en massa hehe, och några haha!

Här är jag med glassen i högsta hugg och vill inte direkt visa mig på bild haha!
image48

Kajsas glass med daimkulor!
image49


Kommentarer
Postat av: Kajsen

alltså så sjukt kul va det :) jag sitter fortfarande o skrattar åt henne xD meh såg du vad hon gjorde sen?

2008-05-06 @ 20:20:36
URL: http://kajsen.blogg.se
Postat av: Anonym

Gott det ser ut!

2008-05-06 @ 23:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0