Nostalgi! <3

Tittade precis igenom mina mottagna filer och såg en låt, närmare bestämt Nirvanas Rape me. Den fick mig att tänka på "Smells like teen spirit" som var den första Nirvana låten jag hörde. Jag hörde den för första gången när jag precis slutat sjuan och början på sommarovet. Jag letade upp den på youtube och lyssnade! Åh, vilka minnen den väcker. Jag tänker på sommaren, då jag satt uppe på "Vindsrummet" (som ska bli mitt, inom en snar framtid) och det är varmt, sommarnätter då jag satt vid datorn och tänkte på en person (denna person skickade även låten till mig.). Ibland kan jag faktiskt känna lukten av det rummet, hur det luktar på sommaren! Dessutom kopplar jag låten till en person också som jag skrev tidigare, vilket vi inte ska gå in på. Låten får mig också att tänka på en bild, eller ett foto som är taget samma dag vi slutade sjuan. Åh, <3




Bilden. Lite kass kvalite och jag vet att jag ser väldigt rolig ut, men åh <3
Det finns en till bild, men den ploppar inte upp i huvudet så fort jag hör
"Smells like teen spirit". Nej, det är den här bilden...

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0