Solen skiner!

Hey ho!
Idag vaknade jag vid tolv och gick ut och solade! Riktigt härligt väder idag. Men, efter det satt jag mig vid datorn, började snacka med Nattie och hon tyckte jag skulle komma över och laga mat med henne, så jag gick dit (eller hon kom och hämtade mig eftersom min cykel har punka). Vi lagade biffar och makaroner iaf, samtidigt som vi gjorde det spelade vi in oss själva. Både när vi lagade maten och när vi åt den haha! Hursomhelst, vi stack och såg bio också (Iron man) med Helena, Emina och Valle. Det var skoj.

image44

Sorry för ingen uppdatering om Ashley-bilden, men jag har faktiskt inte ritat nåt mer på den.
Jag vet, hemskt dåligt! Men jag har inte alls haft nån lust!

Kommentarer
Postat av: Kajsen

svar: haha okej :P men den ska jag isf ha på skolavslutningen :)

2008-05-04 @ 09:02:15
URL: http://kajsen.blogg.se
Postat av: bellieboh

Åh har du? :)
Är du duktig?
jag är typ.. halvkass, haha :D

2008-05-04 @ 15:59:13
URL: http://bellieboh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0