Stressad!

Idag slutade vi ca klockan elva! Alla som hade varit på den är kvällen då vi visade upp våra arbeten för våra föräldrar för nån vecka sedan fick gå hem! Mer behöver jag inte skriva, inte nödvändigt!
image57
 Just nu har jag tre projekt på gång. Nattie har skickat bild på sig som jag ska rita av, Maja har skickat bild på sig som jag ska rita av och Linnea har skickat en bild på Gustav som jag ska rita av (Som jag egentligen har påbörjat men jag har ingen aning om var bilden tagit vägen!). Jag har inte heller kommit särskilt långt på Ashley-bilden! Jag har ritat halva håret bara. Jag har verkligen inte haft nån lust alls och jag har varit jättestressad nu i samband med skolan och allting som ska vara gjort.

Jag har en bokrapport som ska vara klar om ca två veckor (munslig dessutom - inte min starka sida , vilket inte gör saken bättre!) och jag har precis börjat läsa min bok, det är inte en vanlig bok på 200 sidor, nejdå 400 sidor. Men jag har faktiskt kommit en bra bit in i den. Över 170 sidor på ett par dagars läsning! Hoppas att det löser dig!

Boken jag läser heter "Systrar i jeans" den är faktiskt ganska bra, iaf dom 170 sidorna jag läst!

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0