Svart nagellack




Igår var jag inte inne på datorn en enda gång för att visa mina föräldrar att jag inte bara sitter här att jag kan göra andra saker också! Jag ska inte sitta här efter jag har uppdaterat dettta inlägget heller, annars sätter dom igång igen.

Jag behöver ett nytt svart nagellack! Mitt nuvarande har blivit helt smetigt och klumpar ihop sig. Nagellacken jag använder är Depends svarta, men jag börjar bli lite trött på det nu eftersom när jag använt halva blir det smetigt och gammalt. Dom håller i högst ett år och sen är dom på gränsen till att användas. Dåligt dåligt, så nästa gång satsar jag på något annat märke.











Kommentarer
Postat av: Kajsen

men köp viva la divas dom e också billiga, men skillnaden är att dom håller jätte länge o blir inte så äckligt som depends ;)

2008-05-20 @ 17:02:42
URL: http://kajsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0