Typiskt, ellerhur?!

Idag har jag och min mamma skrattat över överdrivet mycket! Vi skrattar väldigt mycket och ofta varje dag men idag var det verkligen rejält mycket! iallafall! Jag var ute och skulle hänga upp tvätten när jag hittade en liten nyckelpiga som höll sig fast på en handduk. Jag tog bort den (yeah, i'm a hero!) och satte ner den i gräset när jag kom på att jag ville knäppa några kort av den. När jag tänkte springa in och hämta kameran måste man gå förbi två stora buskar, typ, och en trappa mellan dom. I buskarna kryllar det var bin, getingar, humlor och andra flygande plågor. Jag tänkte att om jag hoppar upp för dom två trappstegen kan jag undvika att kicka till någon (Hur stor är liksom sannolikheten att jag sparkar till en?) och jag sticker inte mig (Jag var barfota...). Så jag tog ett språng och hoppade, precis då korsade ett bi min väg och jag kickade till den och den kraschade ner till marken samtidigt som jag också var på väg ner. Jag sträckte ut benen och landade väldigt bredbent på marken med biet under mig som försökte hitta sin balans (lyckades inte så bra, han vinglade rejält, precis som han var påverkad, hahaha!) Jag som precis landat sprang i sick sack och var nära på att kicka till biet igen när han börjat återfinna balansen. Jag gav ut ett gällt skrik och från det öppna fönstret till köket hörde jag mamma säga till min bror: hah! Veronika blir jagad av ett bi igen kanske?

k i c k a  b i n !


Jag vet lite långt inlägg, men ganksa kul ändå. Det såg säkert mycket roligare
Än jag beskriver det, men jag försökte! hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0